Projekt Medijske pismenosti za mlade na području SMŽ
Nekontrolirana izloženost medijskim sadržajima i društvenim mrežama, te nekritičko prihvaćanje medijskih sadržaja s raznih medijskih platformi platformi neki su od problema koji su eskalirali kao posljedica smanjenih socijalnih kontakata zbog pandemije koronavirusa i posljedica katastrofalnog potresa na Banovini. Kako bi se mlade upoznalo s načinima komuniciranja i stvaranja medijskih sadržaja, te njihovog kritičkog prihvaćanja Udruga Dobre priče osmislila je projekt Medijska pismenost za mlade na potresom stradalom području Sisačko-moslavačke županije. Projekt je financiran od strane Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade, a partneri udruge u provođenju su GD Crvenog križa Hrvatska Kostajnica, Udruga mladih Invictus, te Srednja škola Glina.
-Cilj je projekta educirati mlade o načinu stvaranja i kreiranju medijskih sadržaja, te upoznati ih s načinima i mogućnostima manipulacije tim istim sadržajima, naučiti ih kako kritički analizirati medijski sadržaj, te ih potaknuti da pronađu vlastite kanale medijskog izražavanja – predstavila je predsjednica Udruge Jasmina Jovev partnerima osnovne ciljeve projekta na uvodnoj radionici.
Planirano je da se tijekom narednih 12 mjeseci u 6 srednjih škola na području Sisačko-moslavačke županije organiziraju predavanja o osnovama medijske kulture i pismenosti, te izvedu radionice izrade medijskih sadržaja za TV, radio i web platformu i društvene mreže.
U projektu će, u dijelu edukacija o stvaranjima TV i radio sadržaja, sudjelovati dugogodišnji novinari Karmen Valenta i Igor Ahmetović, dok će o mogućnostima manipulacije na društvenim mrežema mlade educirati Dražen Suvić.
-Želja nam je da mladi ljudi shvate kako se medijskim sadržajem može manipulirati već pri samoj njegovoj izradi i načinom prezentacije, te da upravo zato mladi moraju biti osnaženi da kritički promišljaju sve ono što primaju kroz medije, a posebice putem društvenih mreža – zaključila je Jasmina Jovev.